انواع کفپوش برای آسانسور

چهارشنبه 13 مرداد 1400
11:48
چمن مصنوعی
انواع کفپوش برای آسانسور

آسانسورهای مسافرتی اغلب در طراحی داخلی به چشم می خورند. این بدان معنا نیست که آنها باید نادیده گرفته شوند. گذشته از لابی ها و راهروها ، آسانسورها یکی از اولین برداشت هایی است که افراد هنگام ورود به یک فضا دارند - فرقی نمی کند که یک ساختمان آپارتمانی ، هتل ، فروشگاه بزرگ ، فضای اداری شرکت یا محیط بیمارستان باشد.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش زیبایی در فضای کفپوش برای آسانسور ، علاوه بر آینه های دلنشین و آثار هنری تزئینی ، انتخاب کفپوش آسانسور شیک و رایگان است.

دفعه بعد که بالا رفتید ، پایین را نگاه کنید
باور کنید یا نه ، انتخاب کف آسانسور مناسب می تواند همه تغییرات را در جهان ایجاد کند. کفپوش های ترسناک و خسته کننده آسانسور بیشتر اوقات باعث می شود که فرد دقیقاً این احساس را داشته باشد - ترسناک و خسته کننده. با این حال ، کفپوش آسانسور شیک کاملاً برعکس عمل می کند - اغلب اولین (و آخرین) تاثیر فوق العاده را ایجاد می کند و برای بقیه فضا تنظیم می کند.

Cory Hussey ، COO و مشاور عمومی در Stanley Elevator می گوید: "کفپوش معمولاً چیزی نیست که هنگام نصب یا مدرن سازی آسانسور در نظر بگیرید." "اما هنگامی که به تعمیر و نگهداری آسانسور فکر می کنید ، چیزی سبک و بادوام مانند کفپوش وینیل می خواهید تا نگران نباشید."

یک راه حل کفپوش آسانسور
کفپوش وینیل لوکس شاید یکی از متنوع ترین گزینه های کفپوش آسانسور موجود در حال حاضر باشد - به کسانی که در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید ملی ، هتل های لوکس ، دفتر مرکزی شرکت ها و غیره کمک می کنند ، زیبایی را بدست آورند که از طراحی و سبک دلخواه بقیه استفاده می کند. فضای تجاری

کفپوش وینیل لوکس علاوه بر ارائه تنوع در طراحی ، فوق العاده بادوام و آسان برای نگهداری است ، در نتیجه تجربه ای یکپارچه و بی وقفه - صرف نظر از محیط.

کفپوش وینیل لوکس نیز به دلیل وزن زیاد برای فضای آسانسور جذاب است. خرید کفپوش مخصوص ادارات اغلب در آسانسورها استفاده می شود ، اما به دلیل وزن بیشتر همیشه بهترین گزینه نیست. سایر انتخاب های محبوب برای کف آسانسور شامل فرش و لاستیک است - هر دو گزینه بدی نیستند ، به ویژه از نظر وزن. با این حال ، کفپوش وینیل لوکس یک انتخاب ایده آل در همه جا است ، نه تنها به این دلیل که یک جایگزین سبک است ، بلکه به این دلیل که نگهداری آن آسان است و در انواع گزینه های طراحی وجود دارد.

کف آسانسور با امکانات طراحی بی پایان
فضای آسانسور نباید خسته کننده باشد. در حالی که بدون شک تجربه افراد در داخل آسانسور محدود است ، زمان زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی و از همه مهمتر - انتخاب کفپوش آسانسور وجود دارد.

کفپوش وینیل لوکس دارای تعداد بی شماری از گزینه های طراحی است. وینیل لوکس با قابلیت ترکیب و تطبیق الگوها ، بدون در نظر گرفتن طرح های چوبی و سنگی ، و همچنین سطوح فلزی و دیگر تکمیل های منحصر به فرد ، آزادی خلاقانه ای را برای طراحان فراهم می کند تا تقریباً هر ظاهر و حسی را دنبال کنند.

یک گزینه آسانسور و مقاوم برای کفپوش آسانسور
آسانسورهای مسافری حجم قابل توجهی از ترافیک پیاده را تحمل می کنند ، که در نتیجه نیاز به تعمیر و نگهداری معمول دارد و با گذشت زمان می تواند به نگهداری و تعویض گاه و بیگاه منجر شود. با توجه به آنچه گفته شد ، استفاده مستمر از چرخ دستی های خرید ، ویلچرها و چمدان ها نیاز به یک محصول کف آسانسور دارد که به اندازه کافی محکم است و به راحتی تعویض می شود.

کفپوش وینیل لوکس این امکان را برای حداقل نگهداری و نظافت آسان فراهم می کند و در نتیجه دلارهای ارزشمند نگهداری را آزاد می کند. اگرچه تمام کفپوش ها نیاز به تعمیر و نگهداری انواع کفپوش های آنتی استاتیک دارند ، در مقایسه با سایر گزینه ها ، کفپوش وینیل لوکس امکان نصب و تعویض آسانتر را فراهم می کند - از نیاز به بستن موقت آسانسور برای مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

یک انتقال صاف
عبور از آستانه از لابی یا محل انتظار به کابین آسانسور مسافر نباید مانعی داشته باشد. وادار کردن کف آسانسور برای عبور از چارچوب در و راه حل دیگر کفپوش می تواند منجر به لغزش و یا مشکل در کشیدن یا هل دادن اشیایی مانند چمدان ، ویلچر ، چرخ دستی و غیره شود.

کفپوش وینیل لوکس 3 میلی متری ، 2.5 میلی متری و 2 میلی متری موجود است و دارای ضخامت های متنوعی است. این تنوع در ضخامت اجازه می دهد تا بدون درنظر گرفتن ناحیه ای که با آن کار می کنید ، از یک فضا به مکان دیگر به آرامی منتقل شود.

رویکرد منحصر به فرد Parterre به آسانسور کف
کفپوش وینیل لوکس Parterre Flooring Systems با استفاده از فناوری حرارتی معروف به روش Hot Press ایجاد شده است. این رویکرد منحصر به فرد به ما امکان می دهد یک محصول کفپوش با دوام ، پایدار و همه کاره نسبت به سایر محصولات کاشی وینیل لوکس موجود در بازار امروز ایجاد کنیم. چند گزینه ایده آل برای کف آسانسور عبارتند از:

برای ظاهر مدرن ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

زیرساخت-بخشی از مجموعه بهترین کفپوش سالن ورزشی ترکیبی ما ، Infrastructure ظاهری مدرن ، الهام گرفته از شهر و همچنین طراحی چوبی خطی غیر متعارف را ارائه می دهد.
پلیس ترافیک - همچنین بخشی از Fused، Traffic C است

op از یک مبل چرمی قدیمی در یک فروشگاه عتیقه الهام گرفته است.
نیمکت پارک - ادغام شده: نیمکت پارک دارای بازی فوق العاده با رنگ های گرم و سرد با لایه های خنثی است.
برای ظاهر سنتی ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

Tivoli - بخشی از مجموعه کاشی وینیل لوکس هاردکور ما ، Tivoli یک طرح سنگی مجلل و نرمتر است که از ظاهر تراورتن ، ماده ای که در معادن ایتالیا یافت می شود ، تقلید می کند.
Deco - همچنین بخشی از مجموعه HardCore ما ، Deco دارای طراحی قوی و جهت دار و پالت خنثی های سرد و گرم است که برای خرده فروشی یا مهمان نوازی ایده آل است.
برای یک ظاهر چوبی کلاسیک استاندارد ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

تخته انعطاف پذیر InGrained - همه گزینه های موجود در مجموعه Inkrained Resilient Plank ما زیبایی طبیعی هر دو چوب سنتی و عجیب را منعکس می کند و در عین ارائه دوام و عملکرد یکسان LVT ، با سایر محصولات هماهنگ است.
در Parterre ، ما متعهد هستیم که کفپوش وینیل لوکس را در انواع مختلف طراحی - بدون توجه به فضا ، ارائه دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره راه حل های کف آسانسور ما بیشتر بدانید.

منبع : parterreflooring


موضوعات: کفپوش,
[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکته های ریز دکوراسیون داخلی - کفپوش - موکت -موکت اداری وچمن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]