بهترین چمن مصنوعی برای نصب در زمین فوتبال و فوتسال

دوشنبه 4 مرداد 1400
15:29
چمن مصنوعی

وقتی می خواهیم چمن مصنوعی ورزشی را انتخاب کنیم ، باید شرایط زیر را در نظر بگیریم.

استفاده: اول از همه ، باید در نظر بگیریم که از چمن مصنوعی ورزشی برای چه فعالیتی استفاده خواهیم کرد ، زیرا ویژگی های آن به نوع استفاده از آن بستگی دارد.

کیفیت: و همچنین هر روسازی یا سطح ، دوام به تمام جنبه های آن بستگی دارد. هنگامی که چمن مصنوعی با کیفیت بالا نصب می شود ، ضروری است که یک توپ رول عالی تضمین شود ، و سلامتی بازیکنانی که فعالیت را در این سطح ورزشی انجام می دهند ، ایمن است.

مشخصات چمن مصنوعی که روی کیفیت سطح تأثیر می گذارد: کیفیت نخ ، پایه ، ارتفاع شمع ، مقدار ماده ای که برای پر کردن استفاده می شود ، ضخامت رشته ها و سایر موارد باید مطابق باشد با مقررات کیفیت ، یک چمن با کیفیت بالا داشته باشید.

Arpasa ما از نخ های با کیفیت بالا برای تضمین ظاهر و دوام طبیعی برای مدت زمان طولانی تر استفاده می کنیم.

نصب چمن مصنوعی کاری بسیار ساده است ، اما وقتی صحبت از امکانات ورزشی می شود ، مهم است که متخصصانی را که می توانند نتایج بهتر شما را تضمین کنند ، در نظر بگیرید.

نگهداری از چمن مصنوعی: یکی از مزایای بزرگ چمن مصنوعی برای فوتبال این است که به مقدار زیادی نگهداری احتیاج ندارد. به همین ترتیب ، شما همیشه باید مراقبت های اساسی خاصی را انجام دهید که باعث ماندگاری بیشتر چمن مصنوعی شما شود. وقتی چمن مصنوعی را به درستی حفظ کنیم ، عمر مفید بیشتری به آن خواهیم داد.

تضمین: همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، همیشه داشتن افراد حرفه ای مهم است. شما باید همیشه از شرایط و ضمانتی که محصول به ما ارائه می دهد آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را با نیازهای ما انتخاب کنید.

انواع چمن مصنوعی ورزشی
فوتبال
چمن مصنوعی اختصاص داده شده برای زمین های فوتبال را می توان از 40 میلی متر ، 50 میلی متر و 60 میلی متر تهیه کرد.
آنها محصولاتی هستند که برای زمینه های با کارایی بالا طراحی شده اند.
طول عمر ، الیاف و نرمی آن مشخص می شود.
این تحت پارامترهای FIFA تولید شده است ، عناصر مختلف نسل جدید را ترکیب می کند که زمینه های راحتی و شرایط عالی را ارائه می دهند.
این نوعی نصب است که برای هر دسته از فوتبال ، مناطق خصوصی و مراکز ورزشی توصیه می شود.
گلف
در Arpasa ما تجربه نصب و یک تنوع خوب از چمن مصنوعی برای زمین های گلف را داریم. این امر ما را بر آن داشته است تا محصولی کاملاً مناسب برای زمینه های حرفه ای داشته باشیم ، بنابراین بهترین تاسیسات چمن طبیعی را ایجاد کنیم.
برخی از مناطق این مزرعه دارای ویژگی های کاملاً متفاوت چمن هستند.
این نوع نصب برای آماتورها و حرفه ای ها و مناطق بازی خصوصی بسیار توصیه می شود.
چند اسپورت
یکی از بهترین گزینه ها دادگاه های چند اسپرت برای فضاهای محدود است. اینها می توانند در یک مرکز ورزشی ، جامعه صاحبان ، مدارس و موارد دیگر کاملاً کار کنند.
می توان ترکیبی از انواع مختلف مدل ها را برای یافتن سطح کاملاً منحصر به فرد ایجاد کرد.
این نوع نصب برای جوامع محله ، مراکز ورزشی و موارد دیگر بسیار توصیه می شود.
اگر به دنبال نصب چمن مصنوعی ورزشی هستید ، دریغ نکنید ، با Arpasa تماس بگیرید و ما تمام مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهیم. اگر می خواهید جزئیات بیشتر و نکات مفید در مورد چمن مصنوعی و طبیعی را بدانید می توانید از سایت ما دیدن کنید
استفاده از چمن مصنوعی در زمین های فوتبال ترکیبی عالی بوده است که برای چندین سال اجرا شده است. اگرچه برخی از فوتبالیست ها و افراد در این محیط تمایلی به این نوع چمن ها ندارند ، اما تعداد استادیوم هایی که چمن مصنوعی در آنها اجرا می شود در حال افزایش است.

مزایایی که چمن مصنوعی برای فوتبال ارائه می دهد
مزیت اصلی چمن مصنوعی برای فوتبال سودآوری آن است. حفظ یک زمین فوتبال چمن مصنوعی هزینه کمتری نسبت به داشتن چمن طبیعی دارد.

چمن مصنوعی دوام زیادی دارد ، نباید هرس کرد. همچنین نباید سایر وظایف اجباری را که باید برای چمن های طبیعی اعمال شود ، اعمال کرد. روشن شده است که همه تیم های فوتبال حرفه ای نمی توانند چمن طبیعی بی عیب و نقص را در تمام طول سال حفظ کنند.

مقاومت و احترام بیشتر برای محیط زیست
وقتی از چمن مصنوعی صحبت می کنیم باید به دوام آن اشاره کنیم. این نوع چمن مخصوص فوتبال مقاومت زیادی در برابر تغییرات دما دارد. در اثر باران یا گرمای شدید آسیب نمی بیند ، برعکس ، سریعتر خشک می شود. این بدان معنی است که در زمین چمن مصنوعی مخصوص زمین فوتسال می توانید تحت هر نوع شرایط آب و هوایی بازی کنید.

با استفاده از چمن مصنوعی به نفع محیط زیست نیز هستید. این نوع ج

Esped نیازی به آبیاری ندارد و نگهداری از آن حداقل است. این به صرفه جویی در انرژی بیشتر تبدیل می شود.

ایمنی و کیفیت در بازی
به ذکر یکی دیگر از مزایای بزرگ ارائه شده توسط چمن مصنوعی در زمین های فوتبال ، می توانیم اشاره کنیم که یک سطح یکنواخت است. در تور هیچ نوع نقصی پیدا نخواهید کرد. با تشکر از این ، توپ را مستقیم و روان اجرا خواهید کرد.

از طرف دیگر ، مسئله آسیب دیدگی وجود دارد. مطالعات نشان داده است که اجرای چمن مصنوعی بدن بازیکنان فوتبال را به خطر نمی اندازد. با گذشت سالها ، فناوری چمن مصنوعی به کمال رسیده است ، و به این ترتیب شباهت بیشتری به چمن طبیعی دارد.

منبع : https://arpasa.es/


موضوعات: چمن مصنوعی,
[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکته های ریز دکوراسیون داخلی - کفپوش - موکت -موکت اداری وچمن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]