بهترین مدل چمن مصنوعی جهت باغ ویلا

چهارشنبه 23 تير 1400
21:36
چمن مصنوعی
بهترین مدل چمن مصنوعی جهت باغ ویلا

ما یک راهنمای جامع برای خرید چمن مصنوعی تهیه کرده ایم ، بنابراین هنگامی که می خواهید خرید خود را بخرید ، با دانش کافی مسلح می شوید تا بهترین انتخاب را برای شما انجام دهیم.

چرا چمن مصنوعی انتخاب کنید؟
دلیل اینکه شما چمن مصنوعی برای ویلا می خواهید ، تمام تصمیماتی را که پس از آن می گیرند ، مطلع می کند ، بنابراین مهم است که بدانید چرا دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید یک چمن مصنوعی بخواهید ، از جمله:

برای اینکه در تمام طول سال زیبا به نظر برسیم - هیچ گل و لای نامرتبی!
برای حفظ تلاش خود در نگهداری یک چمن طبیعی
برای ایستادن زیر استرس بچه ها و حیوانات خانگی
بودجه ی تو
اولین کاری که باید انجام دهید تعیین بودجه است. این یک عامل تعیین کننده در مورد نوع چمن است که به آن نگاه می کنید - شما نمی خواهید عاشق نوعی چمن شوید که توانایی خرید آن را ندارید. بیشتر چمن ها در متر مربع به فروش می رسند ، بنابراین دانستن اینکه در ازای هر متر چقدر توان دارید ، به شما کمک می کند تا چمن ها را از محدوده قیمت خود فیلتر کنید.

فضای مورد نظر خود را که توسط چمن مصنوعی پوشانده شده اندازه گیری کنید. ابزار نحوه اندازه گیری راهنما و برنامه ریزی پروژه شما توضیح می دهد که چگونه این کار را به طور کامل انجام دهید.
تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را خودتان نصب کنید یا از یک نصب کننده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. برای کمک به تصمیم گیری این فیلم را برای مراحل کار مشاهده کنید. شما باید هزینه یک نصب کننده را بپردازید ، اما این کار معمولاً نرم تر از انجام خودکار آن خواهد بود. اگر تصمیم به انجام DIY دارید ، به راهنمای نحوه نصب نگاهی بیندازید
چند عامل وجود دارد که می تواند هزینه نصب را افزایش دهد ، از جمله اینکه برای آماده سازی زمین چه مقدار کار باید انجام شود. چمن مصنوعی در آفتاب آنلاین یک سطح نفوذپذیر است ، بنابراین هر آبی به خاک زیر وارد می شود و تخلیه می شود. با این حال ، اگر خاک شما مانند خاک رس بسیار متراکم باشد ، ممکن است برای اطمینان از عدم استحکام آب هنگام باران ، به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.
اگر خودتان نصب را انجام می دهید ، باید بررسی کنید که آیا قادر به حذف مواد هستید و سنگدانه های مورد نیاز خود را به راحتی معرفی می کنید (متوسط کار 40 متر مربع حدود 5-6 تن کل سنگ).
برای مقایسه قیمت ها و تعیین اینکه آیا نصب کننده ای که این کار را برای شما انجام می دهد در بودجه است یا خیر ، چند قیمت دریافت کنید.


کیفیت چمن مصنوعی
بیت بعدی بیت سرگرم کننده است - انتخاب چمن مناسب برای شما.

ارتفاع شمع

چمن مصنوعی بسته به نوع استفاده از آن ، در ارتفاع شمع مختلفی وجود دارد. علف های طولانی تر ، با علامت حدود 30 میلی متر ، جلوه ای سرسبز و مجلل به شما می دهند ، در حالی که كوتاه تر ، چمن های 16-27 میلی متر ، شسته و رفته به نظر می رسند و بیشتر برای بچه ها یا حیوانات خانگی مناسب است.

وزن

چمن های مرغوب باید با وزن 2-3 کیلوگرم در متر مربع وزن داشته باشند. وزن مخصوصاً مهم است اگر خودتان آن را نصب کنید ، زیرا باید رول را بلند کرده و حرکت دهید.

رنگ

از آنجا که دو عنصر برای از بین بردن بوی بد چمن مصنوعی وجود دارد ، تیغه های چمن و کاهگل ، طیف وسیعی از ترکیبات رنگ برای انتخاب وجود دارد. می توانید به دنبال ظاهری طبیعی باشید ، اما اینکه این یک رنگ سبز روشن یا سبز تیره باشد ، به شما بستگی دارد و آنچه در باغ شما طبیعی به نظر می رسد. ما به شما سفارش می دهیم نمونه ها را سفارش دهید و در ساعات مختلف روز به باغ خود بروید و ببینید که نور خورشید چگونه به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که شمع رو به خانه یا نقطه اصلی مشاهده است. نحوه قرارگیری چمن شما به این صورت است و در شکل ظاهری چمن شما تفاوت ایجاد می کند.

نمونه ها

هنگام مقایسه نمونه ها ، مهم است که به کیفیت نخ و پشت آن نگاه کنید. نخ و همچنین رنگ مناسب ، نخ باید در برابر اشعه ماورا بنفش تثبیت شود تا در زیر نور آفتاب محو نشود. این باید مانند چمن طبیعی نیز احساس شود. قسمت پشتی باید نفوذپذیر باشد ، بنابراین آب می تواند از طریق آن تخلیه شود و همچنین در صورت بارندگی شدید و وجود حجم زیادی از آب ، سوراخ هایی وجود دارد.

مواردی که باید در نظر گرفت
چند سوال دیگر برای پرسیدن شامل موارد زیر است:

چمن ها کجا ساخته می شوند؟

کیفیت چمن مصنوعی بسته به محل تولید آن متفاوت است. به عنوان مثال تولیدکنندگان چینی از مواد C4 (برخلاف C6) استفاده می کنند که می تواند پلی اتیلن بازیافتی باشد که نسبت به دما حساس بوده و در هنگام تابش اشعه ماورا UV بنفش به طور بالقوه ناپایدار است. این بدان معنی است که محصول ارزان است ، اما کیفیت آن نیز ضعیف است.

Namgrass با استفاده از مواد C6 با کیفیت بالا در بلژیک تولید می شود. این بدان معنی است که بهترین چمن مصنوعی زمین فوتبال شما قوی تر ، حساس به دما ، پایدار UV و لمس نرم تر است.

ضمانت چگونه است؟

هنگام بررسی نمونه ها یا مقایسه تولیدکنندگان ، بررسی جزئیات ضمانت ها مهم است. چه مدت طول می کشد و چه چیزی را پوشش می دهد؟

گارانتی Namgrass به مدت 10 سال است. به عنوان بخشی از بزرگترین گروه تولیدی اروپا ، ما روابط کاری بسیار نزدیک با آنها داریم ، بنابراین می توانیم با خیال راحت چمنهای خود را ضمانت کنیم. این تثبیت کننده UV یا محو شدن رنگ و یکپارچگی عمومی محصول را پوشش می دهد.

اگر س questionsال دیگری دارید ، می توانید با ما تماس بگیرید یا از نصب کننده خود سlerال کنید - آنها می توانند به سالات مربوط به پروژه شما پاسخ دهند.

منبع


موضوعات: چمن مصنوعی,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکته های ریز دکوراسیون داخلی - کفپوش - موکت -موکت اداری وچمن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]